2012. január 20., péntek

XBOX 360 - xbox360 - Hűtésmoddolt! - Flashelt! - Jelenlegi ára: 37 999 Ft

Eladó egy XBOX 360 konzol, nagyon szép megkímélt állapotban, sajátom konzolom, újabbat kaptam és nincs szükségem kettőre.
Az aukció tárgyát képezi maga a konzol:
- XBOX 360
- AV kábel
- Tápegység/tápkábel
- vezeték nélküli (wireless) joy
+Hűtésmoddolt!
+Flashelt!
Nem nagyon értek hozzá, én is használtan vettem de amióta nálam van hibátlanul működik!
A legfrissebb Dashboard-al ami jelenleg létezik!
Ez abból a szempontból nagyon jó hogy nem kell hozzá memkarit venni, és én a Forza 3-al játszottam, egy 2 GB-os pendrive-ra a kiegészítő tartalmakat is föl tudtam telepíteni. Elvileg 32 GB-ig lát pendrive-ot.
Én 8 GB-ig teszteltem tökéletesen jó!
Flashelt, bár én csak eredeti játékkal próbáltam ki, nekem magas ez hogy így meg úgy kell kiírni és valamit csinálni kell vele mielőtt kiírod.
Ezért ne is kérdezzétek milyen Flash van rajta, sajnos nem tudom! : (
Akár Joy nélkül is vihető mert akkor azt megtartom az új konzolomhoz! : D
Azért van zárt aukción mert a terméket máshol is hirdetem, de ha valaki bekéri magát beengedem és már viheti is. Csak a vateráé az elsőbbség és ha véletlen elviszik akkor ne legyen kavarodás!


Jelenlegi ára: 37 999 Ft

Az aukció vége: 2012-01-28 16:38
. XBOX 360 - xbox360 - Hűtésmoddolt! - Flashelt! - Jelenlegi ára: 37 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése